20160908_183603.jpg

Jarno ja Henna pyysivät meitä kahville Lauttasaareen, mutta me puolestamme ehdotimme, että josko mentäisiin iltapäivällä kahville Gumbostrand Konst & Formiin. Sinne menimmekin ja Henna ja Jarno toivat mukanaan Rocky-koiran, joka on heillä sijoituskoirana ollut nyt muutaman kuukauden. Hieman he ovat huolissaan siitä, että koiran omistaja saattaa haluta koiran piankin takaisin, mutta kun koiran varsinaisessa perheessä on kaksi pientä lasta, joista toinen on ihan vauva ja sen lisäksi vielä toinen koira, voi olla, että Rocky saa vielä pysyä Hennan ja Jarnon kanssa. Rocky on erittäin sympaattinen ja se käyttäytyi esimerkillisen hienosti, kun joimme Bistron terassilla kahvit.

Kiersimme jälleen näyttelyn, minä siis nyt jo kolmannen kerran. Tähän näyttelyyn olen todellakin paneutunut huolellisesti. Onneksi näyttelyn teokset ovat kiinnostavia ja eri ihmisten kanssa niistä syntyy erilaista keskustelua.

Olin ilmoittautunut Naisten Pankin Kävele Naiselle Ammatti -kampanjaan ja olin ensin ajatellut osallistua siihen liittyvään kävelytapahtumaan Porvoossa. Koska olin jo aikaisemmin maksanut Naisten Pankille lahjoituksen, päätin, että kävelyosuus tuli kuitatuksi lauantaina kotimetsässä.