Hieman ennen kuin aurinko tulee näkyviin pilven takaa, se värjää pilven reunat kultaisiksi. Kuva otettu eilen Atlantin rannalla.

Aamulla satoi, mutta onneksi sade loppui ennen kahdeksaa, jolloin lähdimme uimaan. Lämpötila oli kahdenkymmenenkolmen asteen paikkeilla ja uima-altaan vesikin oli tosi lämmintä, joten oli oikein mukava uida.

Aamiaisen ja aamutouhujen jälkeen lähdimme Boynton Beachiin. Aivan ensimmäiseksi menimme katsomaan tänään elokuvateattereihin tullutta brittiläistä draamakomediaa The Second Best Exotic Marigold Hotel (vapaasti suomennettuna: Toiseksi paras eksoottinen samettikukkahotelli).  Elokuva on jatkoa vuonna 2012 valmistuneelle elokuvalle The Best Exotic Marigold Hotel ja se on kuvattu Intiassa Rajasthanin osavaltion pääkaupungissa Jaipurissa, joka on tunnettu kauniin punaisesta hiekkakivestä tehdyistä rakennuksista.

Elokuvan pääosassa on joukko  brittiläisiä ikäihmisiä, jotka asuvat Intiassa, mutta eivät ole ryhtyneet eläkeläisiksi vaan tekevät vielä töitä; yksi toimii turistioppaana, toinen työskentelee hotellin kakkosjohtajana, kolmas ostaa intialaisia kankaita työnantajansa laskuun ja pari henkeä pitää baaria ulkomaalaisklubilla. Hotellin johtaja, intialainen nuori mies Sonny, on menossa naimisiin ja elokuvassa vietetään myös hänen ja hänen morsiamensa Sunainan  värikkäitä intialaisia häitä, joissa tanssitaan vauhdikkaita ja rytmikkäitä tansseja. The Second Best Exotic Marigold Hotel on hyväntuulinen, viihdyttävä ja vähän liikuttavakin elokuva. Siinä on vauhtia, väriä ja romantiikkaa, kauniita Intian maisemia ja ruuhkaisia katunäkymiä.

Elokuvan jälkeen kävimme perinteitä noudattaen lounaalla Boynton Beachin kauppakeskuksen ravintolanurkkauksessa, jossa söimme lounaaksi annoksen Bourbon-kanaa, johon valmistusohjeen mukaan laitetaan muutama tippa Bourbon-viskiä. Bourbon-kana on hyvää ja sitä on tarjolla ravintolanurkkauksessa kiinalaistyyppisellä, japanilaisella sekä cajun-keittiöllä. Lounaan jälkeen teimme hieman ostoksia kauppakeskuksessa.